Tuesday, March 26, 2013

Netball team ...

Assalamualaikum ... Lmanya shirah tak update blog shirah ni kan ..? Disebabkan kesibukan dengan sekolah . Terutamanya pasal tajuk yang shirah tulis kat atas tu . Cer tengok . Cer tengok . hehe . Pada tarikh 18 march 2013 , telah berlangsungnya pertandingan bola jaring di SK Tiara Permai . Perasaan berkobar-kobar untuk main dan memenangi pertandingan dirasai sejak malam sebelum pertandingan lagi . Sampai tak lena tidur ooo ... Tapi Alhamdulillah , kejayaan yang telahdipeoleh pada hari khamis minggu lepas , shirah rasa berpuas hatilah daripada tak dapat tempat kan . Maknanya sekolah shirah pun hebat juga lah kan . heee . I pround with my school okeyyy ..Nak tahu tak perjalan sepanjang hari pertama  pertandingan ini berlangsung . First game , kitaorang bertemu dengan SMK Bandar Baru Ser Petaling . Alhamdulillah kitaorang menang . Tak ingat pulaklah berapa score nya . Game kedua bertemu dengan SMK Seri Cempaka . huhu .. Kami kalah dengan sekolah ni . kalah teruk ooo about 11-1 .banyak tak score diorang ? Banyak kan ? Tapi walau macam manapun , kitaorang masih berpeluang masuk ke suku akhir . Di suku akhir , kitaorang bertemu dengan SMK Seri Petaling . Alhamdulillah kitaorang menang game ni . Happy sangat sebab suku akhir adalah kalah mati . Next game , bertemu dengan SMKTTDI . ketaq lutut jugaklah bila nak lawan diorang . Tapi Alhamulillah kitaorang dapat kalahkan diorang . Ya Allah tak terkata lah bila menang dan secara langsungnya kami dapat tempah nama ke separuh akhir . Dan biasalah dalam pertandingan ni , mesti ada hasad dengki kan . Kitaorang pun tak terkecuali dalam kes ni . Tapi biarlah kan , yang penting kita tak berdendam dengan diorang juga . Tak baik okeyyy ! Jangan  buat okeyy ! 
Dan pertandingan disambung semula pada hari khamis dengan perlawanan separuh akhir . Perlawanan pertama kami bertemu dengan SMK Bandar Tasik Selatan . Kami kalah dalam first game ni . Walaubagaimanapun , kitaorang still want to win . Game kedua bertemu semula dengan SMK Seri Cempaka . tapi kali ni game ni shirah suka sebabnya kitaorang tak kalah teruk macam first day . Walaupun kalah , tapi kalah dengan penuh maruah . Happy dan tak rasa malu sebab kalah . Jadi keputusannya kami mendapat tempat ke-4 .. Jadi pertaningan ini ah pun menutup tirainya . hadiah dan sijil telah kami menangi . Alhamdulillah . Here some picture of me and my friend .

 Ini gambar shirah dan my twin .
Balik naik KTM tau . Kesian kat kami .

Dah tamat . Yehhhh!!!

Nampak tak muka penat shirah( hujung kiri) ..

Kenangan terakhir shirah dengan team netball .. huhu

Hoho .. Tamatlah sudah kisah netball shirah kali ini . Moga terus berusaha untuk memperbaharui tajuk dan jalancerita yang lebih menarik . InsyaAllah ... 

Wassalam ....

No comments:

Post a Comment